Veseli nas, da ste pokazali zanimanje za zaposlitev v Modri zavarovalnici ter obiskali naše spletno mesto.
Zavedamo se, da so ključ do našega uspeha motivirani zaposleni, zato vam ponujamo priložnost, da skupaj z nami uresničite svoje poslovne cilje.
V svojo delovno sredino vabimo novo sodelavko/sodelavca.
Samostojni finančni referentm/ž
OPIS DELOVNEGA MESTA
izvajanje nalog zaledne pisarne (back office) za posle z vrednostnimi papirji, z vsemi aktivnostmi, ki jih vključuje proces;
izvajanje plačilnega prometa za družbo ter sklade v upravljanju družbe;
izdelava likvidnostnih planov za družbo ter sklade v upravljanju družbe;
komuniciranje s skrbniško banko, regulatornimi in nadzornimi organi;
sodelovanje z zunanjimi zalednimi službami, finančnimi posredniki;
izdelava zakonskih in podzakonskih poročil s področja dela;
spremljanje zakonodaje s področja dela;
sodelovanje pri razvoju in uvajanju informacijske podpore za področje dela.
KAJ PRIČAKUJEMO
zaželena visoka oziroma višja stopnja izobrazbe ekonomske, upravne ali druge družboslovne smeri, v primeru večletnih delovnih izkušenj, možno tudi srednješolska izobrazba ustrezne smeri;
vsaj 3 leta delovnih izkušenj na finančnem oz. bančnem področju;
odgovornost, strokovnost in natančnost;
profesionalen odnos do strank in poslovnih partnerjev;
pozitivna naravnanost in usmerjenost k delu v timu;
samoiniciativnost in sposobnost analitičnega razmišljanja.
KAJ NUDIMO
Dodatno pokojninsko zavarovanje
Stimulativno in stabilno delovno okolje
Prijazen in spodbuden kolektiv, ki ceni in spoštuje raznolikost
Možnost dodatnih usposabljanj in izobraževanj ter udeležb na konferencah s področja dela
Družini prijazno podjetje (lažje usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja)
Urejene delovne prostore in predvidljiv delovni čas
Konkurenčno plačilo
Z izbranim kandidatom oz. kandidatko se sklene pogodba o zaposlitvi za nedoločen čas, polni delovni čas in poskusnim delom šest mesecev.