Samostojni referent (m/ž)- Sektor za računovodstvo in podporo poslovanju

OPIS DELOVNEGA MESTA

  • izvajanje procesa ob vključitvi ali izstopu zavarovancev;
  • vodenje registra osebnih računov zavarovancev;
  • komuniciranje z zavarovanci, skrbniško banko, regulatornimi in nadzornimi organi;
  • sodelovanje z zunanjimi poslovnimi partnerji na področju zavarovalnih produktov;
  • knjiženje na področju premij zavarovalnih produktov;
  • izdelava zakonskih in podzakonskih poročil s področja dela;
  • spremljanje zakonodaje s področja dela;
  • sodelovanje pri razvoju in uvajanju informacijske podpore za področje dela.

KAJ PRIČAKUJEMO

  • visoko oziroma višjo stopnjo izobrazbe ekonomske, upravne ali druge družboslovne smeri;
  • v primeru večletnih delovnih izkušenj možna tudi srednješolska izobrazba ustrezne smeri;
  • vsaj 3 leta delovnih izkušenj;
  • poznavanje s področja zavarovalništva, financ, pokojninskih skladov;
  • usposobljenost za delo z računalnikom (obvezno poznavanje MS Office);
  • odgovornost, strokovnost in natančnost;
  • pozitivna naravnanost in usmerjenost k delu v timu;
  • samoiniciativnost in sposobnost analitičnega razmišljanja;
  • znanje slovenskega jezika.

ZAŽELENO

  • izkušnje dela s strankami;
  • znanje angleškega jezika.

KAJ NUDIMO

  • Stimulativno delovno okolje;
  • Prijazen in spodbuden kolektiv, ki ceni in spoštuje raznolikost;
  • Možnost dodatnih usposabljanj in izobraževanj s področja dela;
  • Družini prijazno podjetje (lažje usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja);
  • Urejene delovne prostore in predvidljiv delovni čas;
  • Dodatno pokojninsko zavarovanje;
  • Veliko priložnosti za karierno in osebno rast.

Pogodba o zaposlitvi bo z izbranim kandidatom oz. kandidatko sklenjena za nedoločen čas, polni delovni čas ter poskusnim obdobjem za obdobje šestih mesecev.

Prijave zbiramo do 3. 6. 2024 in sicer na naslovu natasa.jalsovec@modra.si