22. 5. 2024
OPIS DELOVNEGA MESTA
- izvajanje procesa ob vključitvi ali izstopu zavarovancev;
- vodenje registra osebnih računov zavarovancev;
- komuniciranje z zavarovanci, skrbniško banko, regulatornimi in nadzornimi organi;
- sodelovanje z zunanjimi poslovnimi partnerji na področju zavarovalnih produktov;
- knjiženje na področju premij zavarovalnih produktov;
- izdelava zakonskih in podzakonskih poročil s področja dela;
- spremljanje zakonodaje s področja dela;
- sodelovanje pri razvoju in uvajanju informacijske podpore za področje dela.
KAJ PRIČAKUJEMO
- visoko oziroma višjo stopnjo izobrazbe ekonomske, upravne ali druge družboslovne smeri;
- v primeru večletnih delovnih izkušenj možna tudi srednješolska izobrazba ustrezne smeri;
- vsaj 3 leta delovnih izkušenj;
- poznavanje s področja zavarovalništva, financ, pokojninskih skladov;
- usposobljenost za delo z računalnikom (obvezno poznavanje MS Office);
- odgovornost, strokovnost in natančnost;
- pozitivna naravnanost in usmerjenost k delu v timu;
- samoiniciativnost in sposobnost analitičnega razmišljanja;
- znanje slovenskega jezika.
ZAŽELENO
- izkušnje dela s strankami;
- znanje angleškega jezika.
KAJ NUDIMO
- Stimulativno delovno okolje;
- Prijazen in spodbuden kolektiv, ki ceni in spoštuje raznolikost;
- Možnost dodatnih usposabljanj in izobraževanj s področja dela;
- Družini prijazno podjetje (lažje usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja);
- Urejene delovne prostore in predvidljiv delovni čas;
- Dodatno pokojninsko zavarovanje;
- Veliko priložnosti za karierno in osebno rast.
Pogodba o zaposlitvi bo z izbranim kandidatom oz. kandidatko sklenjena za nedoločen čas, polni delovni čas ter poskusnim obdobjem za obdobje šestih mesecev.
Prijave zbiramo do 3. 6. 2024 in sicer na naslovu natasa.jalsovec@modra.si