Sprašuje: Tjaša Prebil, Sektor za prodajo in operativni marketing

Kratek pogovor z našo svetovalko Lino

Lina živijo! Kakšen nasvet bi dala nekomu, ki razmišlja o delu v kontaktnem centru? Kaj lahko pričakuje?

Živijo! 😊 Delo v kontaktnem centru zagotovo ni dolgočasno, je razgibano in vsak dan ti prinese nove izzive. Na splošno je delo s strankami prijetno delo, ki pa ga ni sposoben opravljati vsak.

Obvezna »oprema« je prijaznost, komunikativnost, strokovnost, odzivnost, pripravljenost pomagati in še bi lahko naštevala.

Seveda obstaja več vrst ljudi zato mora biti svetovalka v kontaktnem centru pripravljena tudi na konfliktne situacije, ki jih mora znati obvladovati. Ljudje včasih potrebujejo samo nekoga, ki jim prisluhne, pa čeprav svoje mnenje izražajo nekoliko agresivno. Nikakor pa svetovalka ne sme biti hitre jeze in vzkipljiva, saj bi v tem primeru prišlo do nepotrebnih konfliktov.

Osebe v kontaktnem centru so tudi tiste, ki morajo obvladati vsa področja delovanja v podjetju in morajo biti pripravljeni na stalna izobraževanja.

Na trenutke je delo naporno, ampak vse se poplača z zadovoljstvom strank, ki so res hvaležne za trud in pomoč.

Kakšne prednosti prinaša delo v kontaktnem centru pri Modri?

Prednost je to, da se dela samo od ponedeljka do petka, da smo vikende in praznike lahko doma z družino. Veliko mi pomeni tudi, da je usklajevanje poklicnega in družinskega življenja pri Modri dobro urejeno s certifikatom družini prijazno podjetje. Prav tako sem tukaj nabrala ogromno izkušenj, ogromno novih znanj, ki jih iz leta v leto samo še nadgrajujem.

Katera so najpogostejša vprašanja naših strank?

Vprašanja strank so včasih kratka, drugič obsežna. Nekateri potrebujejo zgolj pomoč pri vpisu v spletni portal e.Modra.si, kjer preverijo stanje sredstev, spet drugi želijo celovito obravnavo ob upokojitvi. Najpogosteje odgovarjamo na vprašanja kot so:

  • Kaj je dodatno pokojninsko zavarovanje?
  • Koliko lahko prihranim pri dohodnini?
  • Kdaj je možno izplačilo in kako je z obdavčitvijo?
  • Kakšne so možnosti za izplačevanje ob upokojitvi?

Velikokrat usmerim stranke tudi na našo spletno stran, kjer imamo pripravljene odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja.

Kateri je tvoj najljubši del dneva in zakaj?

Kavica in malica. Takrat lahko s sodelavci malo poklepetamo in se sprostimo, da lahko potem polni energije nadaljujemo z delom. 😊

Vedno nasmejana, zanesljiva, strokovna, odzivna in prijazna. Ni presenetljivo, da si prejela že toliko pohval. Bi lahko kakšno izpostavila, ki ti je še posebej ostala v spominu?

Ufff, pohval sem res dobila že kar nekaj. 😊 Težko bi kakšno posebej izpostavila, so pa v osnovi velikokrat ljudje zelo presenečeni, da na splošno številko dobijo prijazno osebo, ki jim je pripravljena pomagati. Velikokrat se zgodi, da se potem do konca urejanja zavarovanja ali izplačevanja obračajo direktno name ali celo svojim sodelavcem priporočijo mene kot zavzeto agentko, ki naredi in razloži vse tako, da tudi »navadni ljudje« to razumejo.

Svetovalka Lina

Zadovoljna gospa Lucija na levi in naša Lina na desni strani slike.

Enkrat je gospod v poslovalnici želel stvari urejati z moškim svetovalcem; ker je bil ta  zaseden, se je moral obrniti name. Seveda sem ga z veseljem sprejela, mu predstavila in razložila vse, kar ga je zanimalo in na koncu dobila pohvalo, da sem porušila vse njegove stereotipe o tem, da ženske o financah nimamo pojma. 😊

Vsak dan se trudim, da sem najboljša jaz in to me žene naprej.