Piše: Tjaša Prebil, Sektor za prodajo in operativni marketing

Ste se kdaj vprašali, zakaj so svetovalci v kontaktnih centrih tako iskani?

Delo v kontaktnem centru zahteva dobre komunikacijske spretnosti, sposobnost reševanja težav, potrpežljivost in osredotočenost na stranke ter pripravljenost za delo v dinamičnem okolju.

Delovni časi v kontaktnih centrih se lahko razlikujejo, saj nekateri kontaktni centri nudijo storitve 24 ur na dan, 7 dni v tednu, kar lahko vključuje delo v izmenah ali ob vikendih. Delo se prav tako razlikuje od vrste organizacije, bodisi gre za podjetje v prodaji, podpori, zagotavljanju storitev, finančni sektor, zdravstvo ali druga področja in vrsto stikov s strankami kot so osebni obiski, telefonski klici, elektronska pošta, spletni klepet v živo, socialni mediji ali drugi komunikacijski kanali.

Kontaktni center

Komunikacijske spretnosti in stalno izobraževanje

Narava dela od svetovalk zahteva sposobnost večopravilnosti, saj je potrebno hitro odgovarjati na vprašanja, nuditi informacije in s strokovnim pristopom reševati težave strank. Svetovalec je prav tako neposredno odgovoren za reševanje težav, s katerimi se soočajo stranke.

Za zagotavljanje kakovostnih storitev je stalno izobraževanje in usposabljanje svetovalcev ključnega pomena.

Svetovalec mora dobro poznati izdelke ali storitve, ki jih podjetje ponuja in biti sposoben strankam zagotoviti informacije ter razložiti njihove lastnosti in prednosti. Le tako se lahko ohranja visoka raven storitev in zadovoljstvo strank.

Pomen mehkih veščin in učinkovitega sodelovanja

Svetovalec mora biti vljuden, potrpežljiv in odziven ter se truditi, da potrebe in pričakovanja strank izpolni v celoti.

K zadovoljstvu strank pogosto najbolj pripomorejo mehke veščine svetovalcev.

Naloga svetovalca je tudi natančno dokumentiranje vseh interakcij s strankami. To omogoča podjetju, da sledi zgodovini komunikacij s strankami in zagotavlja dosledno storitev.

Zelo pomembno je tudi sodelovanje svetovalca z drugimi oddelki v podjetju, saj prenašajo povratne informacije strank, ki pripomorejo k izboljšanju produktov, storitev in samih procesov v podjetju.

Svetovalci Modre zavarovalnice so nepogrešljiv ključ do uspeha

Pri Modri se zavedamo, da imajo svetovalci v kontaktnem centru eno ključnih vlog, saj so stični člen med podjetjem in strankami.

Zagotavljati morajo visoko raven storitev, saj imajo neposreden vpliv na izkušnje strank in ugled podjetja. Pomembno vplivajo na zadovoljstvo in zaupanje obstoječih strank ter pridobivanje novih.

Star rek pravi, da dober glas seže v deveto vas. Ponosni smo, da imamo tako uigrano ekipo svetovalk in svetovalcev, ki med seboj zelo dobro sodelujejo in se znajo kljub stresnemu delu vedno nasmejati. Spoznajte našo svetovalko Lino, ki smo ji zastavili nekaj vprašanj.